Bezpieczne płatnościPłatności

PLOTERY365.PL akceptuje płatności elektroniczne i przelewy tradycyjne. Jeko autoryzowany, partner PayU wprowadzamy bezpieczne szybkie płatności. 

- dane są bezpieczne nikt nie ma wglądu w Twoje karty.
- nasza strona jest szyfrowana i ma certyfikat https:// wszystkie transakcje są bezpieczne.
- możliwość weryfikacji płatności

Reklamacja wadliwego towaru

Reklamacja wadliwego towaru musi mieć formę pisemną i być opatrzona podpisem reklamującego. Reklamację należy przesłać na adres mailowy: info@plotery365.pl lub pocztą na adres: Hallo Service sp. z o.o. ul.Rejtana 8/2 05-500 Piaseczno

Reklamowany produkt należy odesłać/dostarczyć na adres wskazany przez sklep: właściciela sklepu lub serwisu urządzeń, wyłącznie potwierdzeniu i uzgodnieniu z Hello Service, produkt wysłany bez uprzedniego ustalenia nie zostanie odebrany. Sklep może odstąpić od żądania odesłania wadliwego towaru. Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie w maksymalnym terminie do 14 dni roboczych.

Wyniki reklamacji mają formę pisemną i zawierają propozycje rozwiązania problemu, zostają przesłane na adres e-mail podany przez reklamującego. Szczegóły reklamacji i zwrotów zawarte są w regulaminie.

Prawo do odesłania nieużywanego towaru

Zgodnie z ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) konsumentowi przysługuje prawo pisemnego odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Oświadczenie odstąpienia od umowy powinno zostać wysłane w formie pisemnej. Towar powinien zostać odesłany lub w inny sposób dostarczony w ciągu max. 14 dni od daty odstąpienia od umowy wraz z dowodem zakupu na adres firmy: Hallo Service sp. z o.o. ul. Żeglińskiego 9 05-500 Piaseczno. Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych za pobraniem. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktów. Towar musi być kompletny, w stanie niepogorszonym, po zapoznaniu się z nim Konsumenta w sposób zwyczajowo przyjęty dla danego towaru w tradycyjnym (stacjonarnym) sklepie. Pieniądze zostaną zwrócone Konsumentowi w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania przez Sklep towaru. Koszt odesłania towaru przez Konsumenta nie podlega zwrotowi. Jednocześnie informujemy, iż plotery365.pl jest platformą b2b więc zajmuje się w wyłącznie obsługą podmiotów gospodarczych które nie podlegają pod ustawę konsumencką o odstąpieniu od umowy. Szczegóły reklamacji i zwrotów zawarte są w regulaminie.

arrow_upward